پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن

خرید بک لینک
کرونااین کرونای لعنتی رو میخوام اینجا ثبت کنم که یادم نره تو چه دورانی بهش دچار شدیم و از کار و زندگی انداختمونیادمه سال پیش هر روز اینجا مینوشتم و هر روز برای رسیدن به هدفم قوی تر میشدمتوی سال 98 میگفتم پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...

ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 231 تاريخ: پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:24

هدف سال پیش

خیلی اتفاقی الان چشمم خورد به اینجا که پارسال اینو اینجا پین کرده بودم که جلو چشمم باشهwink

هیچی مثل رسیدن به هدف و آروز به ادم حال نمیدهheart

پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...

ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 206 تاريخ: پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:24

پایان

تمومش کردم بعد از یک سال و سه ماهindecision

پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...

ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 208 تاريخ: پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:24

خیال نوجوانانه مامور خوشتیپ تب سنجی جلو آمد، دستش را دراز کرد و تبم را گرفتدر من اما هیچ اتفاقی رخ نداد!با خود فکر کردم...چطور انسان با گذشت زمان اینگونه عوض میشود!؟و نوجوانی چه دوران زودگذریستچه پر شور حالیو ح پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...

ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 226 تاريخ: پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:24

سن تکلیف ین دخترای 9 سالهی فامیل که تازه به سن تکلیف میرسن از غیر قابل تحمل ترین موجودات روی زمینن چقد گناه داشتیم وقتی که توی این سن بودیم و بقیه همچین حسی بهمون داشتن و ازش بیاطلاع بودیمیعنی وقتی دو پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...

ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:24

یک سال و 3 ماه پیش همه چی از یه پیام اینستا شروع شد

سلام دخترخاله خوبی؟

میتونم چند دقیقه وقتتو بگیرم؟

.....

پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...

ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:24

به بیرحمانه ترین شکل ممکن ولش کردم!

نمیدانم کسی قبلا چنین جای زخمی روی قلبش گذاشته بود یا نه ولی امیدوارم که من اولی نبوده باشم...

البته قصد دل شکستن و خورد کردنش را نداشتم اما اصرارهای خودش این واقعه را پیش آورد

و بعد از اینکه بلاکش کردم و حدود 10 روز جوابش را ندادم بالاخره 4 روز است از او خبری نیست

خدا کند که دیگر خبری از او نشود و خدا کند که فراموش کند

و من این من بیرحم را دوست دارم...

پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...

ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:24

ادب و احترام فامیلی حکم میکرد که جواب سلام و احوالپرسیش رو بدم و اینکه شاید کاری داشته باشهپس با وجود اینکه توی دنیای خودم غرق بودم و دایرکتهای هیچ غریبه مذکری رو جواب نمیدادم جواب پیامش رو دادمو ر پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن...

ما را در سایت پس از دوشیزگی بسمت متلاشی شدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: پنجشنبه 11 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:24

صفحه بندی